Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Windows 7 - CS Loss/Ping problem!

Postat av MrPuto den 5 Maj 2010, 23:47
16 kommentarer · 214 träffar
Har inte spelat CS på ett bra tag men blev dock sugen och tänkte börja lira lite för skojskull. Har dock en ny dator nu med Windows 7 64-bit Proffesional. Jag installerade Steam utan problem men sedan när jag startade CS så var min FPS konstigt nog väldigt ostabil och min ping låg från 1-200 och hoppade. Eftersom google är min bästa vän så använde jag honom och hittade den här guiden.

http://forums.steampowered.com /forums/showthread.php?t=10432 81

När jag hade gjort detta i mitt register så fixade sig FPS problem och även "lite" ping problemet. Men nu är det dock så att spelet flyter på i kanske 30 sec, sen "fryslaggar" jag i 1/2 - 1 sek och under denna tiden åker min Loss som jag ser på Net_graph 3 upp i 15+ ? Ibland har jag även sett min ping sväva upp under denna sekund.

Jag har googlat som satan men inte hittat någon lösning. Så finns det någon där ute som kan hjälpa mig med problemet? Kan säga att jag har kollat alla drivrutiner, provat att köra steam och cs i Kompatibilitets läge med Windows XP, Provat alla möjliga rates och inställningar i config och cs, Kollat min nätverksanslutning osv.

Vad kan felet vara?
Föregående tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..