1
Problemazzz
Postat av zmekishbrE den 17 April 2010, 17:49
2 kommentarer · 172 träffar
Hej allihopa! Jo det är såhär, Min dator har blivit totalt knäpp i skallen från ingenstans. Den var avstängd i över 24 timmar sen när jag kommer hem ska sätta på den gå in på msn och dylikt, då får jag upp ett felmeddelande där det står gdiplus.dll cant open bla bla.. Så Msn funkar alltså inte, jag googlar och får upp en seriös sida som beskriver hur man ska göra, gör exakt som det står men det händer inget.. Skitsamma tänker jag och struntar i msn, lite senare på kvällen ska jag spela r60 och då använder man antifusket finalproof. När jag ska starta det så funkar det inte, får upp ett till felmeddelande där det står såhär "WINDOWS\\\\Mi crosoft.NET\\\\ ;Framework\\\\ v2.0.50727\\\\ mscorwks.dll could not be loaded" jag tänker att det säkert är netframework som jag bara behöver installera om, och testar det. Installerar senaste netframework och då ska det ju funka, men nej.. Nu kommer jag in på finalproof men då hänger det sig direkt och jag får upp "Finalproof svarar inte bla bla" Jag testar att göra en systemåterställning till det datum då datorn funkade som den skulle.
Men det är samma sak fortfarande, nu ska jag avinstallera alla netframework men nu är det nå fel på mitt windowsinstaller så jag kan inte avinstallera. I samma veva testar jag att starta eac, jag har alltså senaste netframework men det funkar inte får upp något felmeddelande om netframework..
Är det någon som vet något om vad problemet kan tänkas vara?
Tack för mig!
Men det är samma sak fortfarande, nu ska jag avinstallera alla netframework men nu är det nå fel på mitt windowsinstaller så jag kan inte avinstallera. I samma veva testar jag att starta eac, jag har alltså senaste netframework men det funkar inte får upp något felmeddelande om netframework..
Är det någon som vet något om vad problemet kan tänkas vara?
Tack för mig!