1
bind mainweapon
Postat av Meile den 6 April 2010, 12:04
13 kommentarer · 190 träffar
Hej jag behöver hjälp med lite binds, jag har sökt i forumet men inte hittat.. Dom flesta trådarna handlar om hur man bindar för att köpa och jag orkar inte gå igenom alla 200+ trådar så jag gör en ny med lite tydligare topic så kanske folk hittar den bättre sen.
I alla fall så vill jag binda att jag genom att trycka på mouse5 får upp mitt mainweapon, alltså ak/colt/awp osv.. det som ligger på 1. Jag hittade följande på en sida:
Quick Weapon Alias - This immediatey brings out your primary weapon. Use this to quickly switch back to your primary weapon.
alias qwpn "slot1; +attack; wait; -attack"
bind "l" "qwpn"
Men jag får det inte att funka :S
Om någon har tid så skulle det vara sjysst om ni också skrev hur man bindar så man köper ak/colt, full ammo, full armor och defkit.
tack på förhand.
I alla fall så vill jag binda att jag genom att trycka på mouse5 får upp mitt mainweapon, alltså ak/colt/awp osv.. det som ligger på 1. Jag hittade följande på en sida:
Quick Weapon Alias - This immediatey brings out your primary weapon. Use this to quickly switch back to your primary weapon.
alias qwpn "slot1; +attack; wait; -attack"
bind "l" "qwpn"
Men jag får det inte att funka :S
Om någon har tid så skulle det vara sjysst om ni också skrev hur man bindar så man köper ak/colt, full ammo, full armor och defkit.
tack på förhand.