1
Problem med heaton-sprej
Postat av cultivated! den 6 Februari 2010, 21:41
14 kommentarer · 146 träffar
Har feta problem med mitt cs då mina sprejar aldrig är likadana.
För att hålla den rak måste jag ena gången ner -> höger -> vänster - > höger, andra gången måste jag bara ner och åt höger, nästa gång måste jag ner och åt vänster sen åt höger.
Den ändras alltså varje gång jag sprejar. Detta gör att jag har feta problem med att hålla sprejen rak.
Någon som haft detta problem och vet vad orsaken är?
Om ni tror att det är något med cfgN så har ni fel då jag precis raderade min förra cfg för att få default cfgn. Detta hjälpte inte ett dugg.
What to do? What to do?
ty in advance.
OT::: Pga trattnivån på fragbite har jag blivit tvungen att förtydliga vad jag menar...
Menar sprej när jag skjuter med vapen, inte nån fucking sprejlogga. Tastar !
För att hålla den rak måste jag ena gången ner -> höger -> vänster - > höger, andra gången måste jag bara ner och åt höger, nästa gång måste jag ner och åt vänster sen åt höger.
Den ändras alltså varje gång jag sprejar. Detta gör att jag har feta problem med att hålla sprejen rak.
Någon som haft detta problem och vet vad orsaken är?
Om ni tror att det är något med cfgN så har ni fel då jag precis raderade min förra cfg för att få default cfgn. Detta hjälpte inte ett dugg.
What to do? What to do?
ty in advance.
OT::: Pga trattnivån på fragbite har jag blivit tvungen att förtydliga vad jag menar...
Menar sprej när jag skjuter med vapen, inte nån fucking sprejlogga. Tastar !