Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hittar inga servrar

Postat av Lindeberg den 23 Januari 2010, 14:34
3 kommentarer · 149 träffar
Har haft problem att connecta till Playzeeks servrar de senaste dagarna, lirat där en del men nu klickar jag "anslut till servern" på hemsidan men sedan tar det typ 5-10 min för mig att connecta.

Ominstallerade därför både VOIPlay och Steam, men nu har jag problemet att jag inte hittar några servrar i server list i CS när jag refreshar. Detta fungerade innan jag ominstallerade, hittade dock inte jättemycket servrar...

Testade att koppla in en annan dator till nätverket, men samma sak - den hittar inte heller några servrar. Har testat stänga av både virusskydd och windows-brandväggen men detta ger inget resultat, så känns som att problemet borde sitta i routern. Detta känns dock orimligt med tanke på att det fungerat hela tiden fram till nu med samma router, utan att jag ändrat några inställningar där...

Om jag får en IP av en polare kan jag connecta till den, och jag kan även spela på Playzeek nu utan problem. Det är bara refreshen inne i cs som inte fungerar alls...

Någon som har en aning om vad jag kan testa för att få det att fungera?
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..