Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem, Problem och Problem

Postat av Crystalic den 20 Januari 2010, 22:03
6 kommentarer · 197 träffar
Tjena

Börjar bli så innihelvete trött på att ingenting, absolut INGENTING går vägen idag.

Jag skulle spela counter-strike:source idag men när jag ska ansluta så står det följande:

"Det gick inte att skapa anslutning till steam VAC-Servrarna. Om du vill felsöka problem med nätverket kan du klicka på länkarna nedan

STEAM SUPPORT"

Kan inte ens få igång 1.6 längre, innan spelet ens kommer igång kommer det upp en varnings ruta där det står:

"Failed to initalize authentication interface. Exiting..."

Jag har provat:

Installera om Steam kanske 2-3 gånger på olika platser utan resultat.

Jag gjorde en hijackthis sökning och hittade några frågetecken och fixade till dom utan resultat.

Jag stängde av brandväggen för att kolla om det var det som var problemet men icke.

Jag Försökte installera avast! för att kolla om jag hade några virus men när jag ska starta det så står det:

"C:\\Program Files\\Alwil Software\\Avast5\\AvastUI.exe

Programmet kunde inte starta eftersom programmets sida-vid-sidakonfiguraion är felaktig. Kontrollera händelseloggen för ytterligare information."

Det meddelande säger mig nada! (någon som kan förklara?)

Ja, som ni ser så har jag försökt med en hel del saker utan resultat och undrar om det här har hänt någon annan?

Jag är ganska säker på att det inte är virus det handlar om då allt annat verkar fungera utan problem och jag har alltid tagit hand om datorn på ett säkert sätt då jag alltid rensar den på all skit, tar bort internet cookies och historia osv osv varje dag.

Jag har alltså inte rört någonting på datorn och helt plötsligt så slutar det fungera, spelade så sent som igår kväll, stängde av datorn som vanligt och allt var i sin ordning.

Tack på förhand.
Föregående tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..