1
Gubbsjuk - Bannad
Postat av Gammal den 17 Januari 2010, 21:43
12 kommentarer · 133 träffar
Jag undrar vad som har hänt med cs scenen... Jag har spelat cs sedan 1.0 och anser mig själv vara någorlunda skillad.
Så nu såhär efter att cs finalen vart avklarad kände ja mig sugen på lite cs, då inga av mina polare va online tänkte jag att de får la duga med lite public.
Jag glider in på en av de servers jag har i favoriter, nämligen Gubbsjuk PUBLIC.
Startar min första runda med 5kills och en defuse, vinner därmed rundan åt oss.
Direkt är det nån liten snorunge som skriver "Gammal fuskar!"
Jag svarar "X suger"
Kallar honom "X" då ja inte minns namnet.
Blir förflyttad till T nästa runda.
Springer tunt och leker lite, statsen slutar på 19-1, och då. BANNAD.
Så förbannad jag är letar jag upp gubbsjuks hemsida och försöker maila dom, och skriver ett måttligt artigt mail där jag ifrågasätter vad för admins dom egentligen har på deras public.
Men mailen funkar inte, och jag kan inte komma i kontakt med någon admin på annat sätt.
Tänkte bara varna de lite duktigare spelarna, om ni är sugna på att panga lite HS mellan en pcw. GÖR INTE DE PÅ GUBBSJUK.
Ska nog leta mig in på deras irc kanal nu.
Skön wajn post va? Aja, tänkte bara kasta lite bajs. Tack för mig.
Puss hej
Så nu såhär efter att cs finalen vart avklarad kände ja mig sugen på lite cs, då inga av mina polare va online tänkte jag att de får la duga med lite public.
Jag glider in på en av de servers jag har i favoriter, nämligen Gubbsjuk PUBLIC.
Startar min första runda med 5kills och en defuse, vinner därmed rundan åt oss.
Direkt är det nån liten snorunge som skriver "Gammal fuskar!"
Jag svarar "X suger"
Kallar honom "X" då ja inte minns namnet.
Blir förflyttad till T nästa runda.
Springer tunt och leker lite, statsen slutar på 19-1, och då. BANNAD.
Så förbannad jag är letar jag upp gubbsjuks hemsida och försöker maila dom, och skriver ett måttligt artigt mail där jag ifrågasätter vad för admins dom egentligen har på deras public.
Men mailen funkar inte, och jag kan inte komma i kontakt med någon admin på annat sätt.
Tänkte bara varna de lite duktigare spelarna, om ni är sugna på att panga lite HS mellan en pcw. GÖR INTE DE PÅ GUBBSJUK.
Ska nog leta mig in på deras irc kanal nu.
Skön wajn post va? Aja, tänkte bara kasta lite bajs. Tack för mig.
Puss hej