Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Underligt problem med prestanda i cs.

Postat av janen den 16 Januari 2010, 01:26
10 kommentarer · 117 träffar
Hej

Jag har ett underligt problem. Det är så att det är lite delay på min mus i cs, och det har varit på 2(!) av mina senaste datorer.

Just nu sitter jag på

AMD Phenom X4 II
Geforce 275
4GB Ram
Win7
Samsung 2233rz 120hz TFT

Cs LO: -noforcemparms -noforcemaccel -freq 100
Kör 640x480, ratesen har jag testat ändrat till allt möjligt.

Jag har meckat som tusan för att fixa detta, och har hållt på nu i ett år känns det som. Jag har testat olika möss och mattor, bytt operativsystem, formaterat, ominstallerat cs yaddayadda, INGET funkat.

Nu har jag fixat det så långt att det är nästan bara på nuke(???) det är delay på musen. Står jag i lobby, så känner jag en ganska märkbar delay. Jag har just nu fått ett tips av att stänga av visuella teman i komponenter på hl.exe filen, vilket hjälpte på alla banor..förutom nuke :)

Har någon en susning vad det kan vara för något och hur man fixar det? Har en känsla av att det är nya GF kort, typ att physX eller något stör..har klart testat stänga av de men blev nog bara sämre.

Enormt tacksam för hjälp!
Föregående tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..