Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

FPS tråd igen

Postat av DOD den 21 Januari 2005, 18:09
10 kommentarer · 32 träffar
Det är så att jag har en hyffsat bra dator tycker jag
p4 2.8 ghz
geforce 6800 le
512 ram
Men jag har endå inte 100 fps i cs (ex yard på aztec). När jag spelar på caferna här i stan så är det 100 fps nästan konstant fast det är sämre datorer.

Jag har sökt i forumet och kollat igenom 1000 fps trådar (känns det som). Jag har tagit alla komandon jag har hittat där och lagt i min cfg jag har nyaste driversarna till grafik kortet och v-sync off och allt sånt som står i alla trådarna. JAg har minskat allt i cs ser inte kulor eller något längre. Tråts allt detta så har jag inte 100 fps.
Därför har jag dragit slutsatsen att det är inte något i cs dom har gjort utan med datorn.
SÅ min fråga lyder, vad är det som jag inte gjort som caferna har gjort??? Skriv inte att det inte går för det går tydligen.

Komentarer där det klagas eller står sök i forumet behöver inte skrivas för jag kommer endå inte bry mig. Svara bara om ni har något att skriva som hjälper.
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..