Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp? CS fungerar inte..

Postat av Oddjob den 21 Januari 2005, 15:53
7 kommentarer · 48 träffar
Hejsan!
Jag har ett stort problem. Jag börjar från början. Allting var frid och fröjd, jag kunde spela CS utan problem. Det fungerade fint i flera månader men förra veckan så börja det gå åt helvete.
Efter att jag formaterat datorn och sen installerat half-life 2 och cs så fungerade inte mitt half-life2. Jag installerade om utan att installera CS och då fungerade half-life 2 fint.
Men, när jag sen klarat half-life 2 så avinstallerade jag steam och allt och installerade bara steam och CS och jag kan aldrig joina någon server. Den kommer till "verifying game resources" och sen låser sig spelet och det svarar inte.

Jag formaterade om datorn och provade, samma fel igen. Jag provade med den andra cd-keyn jag fick från half-life 2, men kunde fortfarande inte joina.

Sen har jag köpt ny dator och ska prova där också men det fungerar inte där heller.

Så nu är frågan, vad kan det vara för fel? vad kan man göra åt det?

Mvh/Henrik
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..