1
Vilken CS-version var skönast? Nostalgi
Postat av Protelo|Zon1C den 30 December 2009, 22:35
19 kommentarer · 28 träffar
Jag hittade av en slump min gamla CD-skiva med Half-life och Counter-strike version 1.0 på idag och jag kollade direkt upp på google om historien bakom CS...
MEN...
till min förvåning hittade jag tyvärr inte om när olika beta-versionen släpptes ut.
Är det nån av er som har en komplett lista på ALLA versioner av CS, både BETA-versioner och även dessa nyare versioner.
Dvs: en lista där det står vilket år alla dessa grejerna kommer ut
En annan fråga till er är följande:
Vilken version av counter-strike tycker ni är BÄST enligt er? När började ni lira cs för första gången?
Vilken bana var det? och era första favoritvapen, vilken var det?
Finns det verkligen nån av er som testar att lira på gamla versioner ibland än idag? Jag har själv inte lirat tex: 1.3 på flera flera flera år, man känner sig lite sugen på att göra det igen känns det som :/
MEN...
till min förvåning hittade jag tyvärr inte om när olika beta-versionen släpptes ut.
Är det nån av er som har en komplett lista på ALLA versioner av CS, både BETA-versioner och även dessa nyare versioner.
Dvs: en lista där det står vilket år alla dessa grejerna kommer ut
En annan fråga till er är följande:
Vilken version av counter-strike tycker ni är BÄST enligt er? När började ni lira cs för första gången?
Vilken bana var det? och era första favoritvapen, vilken var det?
Finns det verkligen nån av er som testar att lira på gamla versioner ibland än idag? Jag har själv inte lirat tex: 1.3 på flera flera flera år, man känner sig lite sugen på att göra det igen känns det som :/