1
Söker wallpaper med cs motiv.
Postat av antekktOtO den 14 December 2009, 17:16
29 kommentarer · 254 träffar
Tjena fb, jag söker en bakgrundsbild där en kille skjuter ett skott i huve på inferno, när han hoppar från nya/hus ner till korta. Det är ett fint oneshot, stänker mkt blod osv :'D
Bilden är färglad i mitten, och svartvit på kanterna. Uppe står det "A minute to learn.. (och där nere;) ..a lifetime to master."
Galet snygg bild, har inte hittat den och om ingen gör det vill jag gärna att någon skillad photoshopare gör en bild, med samma text och samma motiv. Tack så mycket!
Menade självklart bakgrundsbild, inte bak grundsbild :( bjuder på eventuella stavfel, hoppas ni inte hittar några ! :-D
Ps ; Bilden är 1600x1200 , denna upplösning eller högre tack!
Bilden är färglad i mitten, och svartvit på kanterna. Uppe står det "A minute to learn.. (och där nere;) ..a lifetime to master."
Galet snygg bild, har inte hittat den och om ingen gör det vill jag gärna att någon skillad photoshopare gör en bild, med samma text och samma motiv. Tack så mycket!
Menade självklart bakgrundsbild, inte bak grundsbild :( bjuder på eventuella stavfel, hoppas ni inte hittar några ! :-D
Ps ; Bilden är 1600x1200 , denna upplösning eller högre tack!