Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

CounterStrike problem?

Postat av Soleby den 27 November 2009, 02:42
1 kommentarer · 118 träffar
Tjena!

Sitter på Dreamhack och fixar och trixar lite med min dator. Jag har inte haft större problem med den i min ägo. Men ett problem som alltid följt mig är FPS drops i Counter-Strike så fort jag ser fiender. Grymt jobbigt med andra ord. Det gäller inte när jag ser mina medspelare, utan bara fiender. Jag har provat operativsystem så som Windows Vista, Windows 7 och nu så har jag Windows XP som jag brukar. Jag har de senaste drivrutinerna till grafikkort mm. Och datorn är helt nyformaterad nu, endast virusskydd (norton 2010) och drivers på datorn.

Intel Pentium D Dubbelkärna (2,8ghz, 2,8ghz)

HIS IceQ HD4670

2 Gb RAM Kingston 1066Mhz på varje sticka.

250gb hdd

Ja, med andra ord borde den palla CS med full fps flera gånger om, men det går såklart inte. Jag spelar Crysis och krävande spel på medelgrafik eller mer helt utan lagg.

Jag har provat med high-Fps models, testat LoggansFPSguide, provat formatera, och senaste drivers.

Jag behöver verkligen hjälp! Kanske det finns någon vänlig själ på DH som har kunskapen och orken att hjälpa mig?

Mvh Soleby!

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..