Tjena fragbite min ping har börjat hoppa från 21 till 200+ på sistonde (spelarenan).
har funkat utmärkt tidigare och har inge virus, brukar pinga 21 stabilt.
sedan sitter jag inte på trådlös och ingen i huset tankar!
har även inga program uppe.
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#8 har ej satt ngt skit alls :) har alltid varit så :) samma sak för min m8 han har ej ändrat eller ngt det blev så när du satte 120hz på :S så . vi har iaf inte ändrat :)
#0 för att om man spelar med en 4:3 upplösning och har en widescreen skärm så vill man inte köra med bilden utsmetad så att propertionerna i spelet blir fel
#9 det kallas skalning och sker ofta av sig själv när man kör 4:3 upplösningar t.e.x. 800x600 640x480, känner du igen någon av dessa upplösningar? det med att du får kanter vid 120hz är för att det är förinställt i din grafikdrivrutin att 4:3+120hz = skalning.
Alla har inte detta, dock fick jag det automatiskt på min nya dator men inte på min gamla. (det beror alltså på ens förinställda profiler man får med i grafikdrivrutinerna).
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Cs är inte gjort för widescreen och di får mycket bättre in-game feelin!
Skrivet med min iPhone
#9 du är så jävla blåst
Alla har inte detta, dock fick jag det automatiskt på min nya dator men inte på min gamla. (det beror alltså på ens förinställda profiler man får med i grafikdrivrutinerna).