Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nyligen hackat steam-acc

Postat av hibz den 16 November 2009, 04:33
7 kommentarer · 167 träffar
Hejsan, denna natt, som väldigt många har jag problem med att sova, så jag tänkte att jag går upp och spelar lite CS. Men till min fasa så ser jag att jag är tvungen att logga in, försöker med mitt lösen 2-3ggr, det står bara att det är fel.

Tyvärr är det inte mitt account, då det inte blivit av att jag handlat ett eget så har jag lånat en kompis account som inte spelar så mycket längre.
Men nu tror jag tyvärr att det är hackat så måste vänta tills imorgon för att kunna "ta tillbaka det"

Så nu är min fråga till er, finns det någon snäll själ som inte lirar CS längre som inte har något emot att jag använder det denna natt, eller om det finns någon som helt enkelt litar på mig tillräckligt mycket att låna ut det. Jag vore evigt tacksam.

Så om du finns där ute, PMa mig med information.

+ om jag nu skulle byta lösen, är det inte ganska enkelt för dig att ta tillbaka det om du bara har din mail adress?

En annan sak kanske jag borde nämna, jag fuskar verkligen inte.

Om det jag nu ber om inte är tillåtet (på denna sidan, eller hos Steam) ber jag så hemskt mycket om ursäkt.

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..