Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

SKulle jag kunna få lite hjälp

Postat av Sk Fiskpinnen den 8 November 2009, 15:32
4 kommentarer · 44 träffar
Nu är det så att jag har ett ganska irriterande fel. Vet inte om det är vanligt eller om jag är unik, precis som alla andra. När jag rör på musen så droppar min fps. från 100 till typ 20, sen när jag slutar röra på musen så får jag 100 igen, Det gäller bara när jag rör på musen åt sidorna och upp och ner, inte när jag går framåt eller något sådant. Jag har stängt av v-sync och ställt in max fps på 100. Det är inte mitt internet då det funkar första gången efter om installation. men när jag startarupp det igen så kvarstår problemet. Kom gärna med förslag på vad jag ska göra.

allt om hur dåligt cs är och att man ska börja spela hon och dylikt det kan ni maila till mig på min mailadress för jag behöver en tråd där jag ber hjälp om någonting i cs att man där berättar att ett annat spel är bättre för att förstå det.
Min email är : 127.0.0.0

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..