Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Triggern på aztec - en bugg?

Postat av lolenisharN^^ den 11 Januari 2005, 15:47
63 kommentarer · 46 träffar
Hej, nu är det så att endel anser att triggern (pratar om bro-triggern ni som undrar) på aztec är en bugg - vad tycker ni?

Om jag på något sätt skulle smyga över bron utan att triggern gick - skulle ni klaga eller ta det och gå vidare? Skulle ni ansé att en bugg har utnyttjas?

Ni som anser att det är en bugg: Om det nu är en bugg, då skulle det vara ungefär samma sak som att springa bro, trigga den, sedan hoppa ner i vattnet bara för att lura motståndaren om att de gått över bro.

Eller att springa och trigga bron, sedan backa tillbaka till brorum där man avvaktar en stund, för att sedan smyga över bron innan triggern hinner aktiveras igen.

Skulle detta också vara buggar då? eller?

För att komma över bron utan att triggern går så måste man trigga den innan för att sedan kunna smyga över innan den hinner atkiveras igen, och för er som räknar detta till en bugg, vad anser ni då om det jag skrivit här över?

Ni som inte tycker det är en bugg: Man kan naturligtvis dra nytta av triggern på bron då det är en del av banan, skaparen "lade" dit en trigger och den ska också vara där.
Man ska kunna lura motståndarna att man går bro, man ska kunna lura motståndarna för att kunna vinna rundor, eller?

Är det rätt det jag skriver? Får man utnyttja bro-triggern utan att behöva bli hatad och bannad, kanske till och med avstängd?

Ge mig era åsikter, tack
Föregående tråd
Nästa tråd

63 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 63 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..