1
''''Zonealarm, duger
Postat av Jag gillar kiwi den 25 Oktober 2009, 13:11
12 kommentarer · 60 träffar
Tjena, ska omformatera datorn snart, och undrar ni vet något om ZoneAlarm Internet Security 2009 räcker det som skydd mot datorn? och är det något bra?
Jag har haft avg (fulla versionen) fast utan avg firewall, och istället haft zonealarm firewall (gratis versionen) med avg.. anledningen är att jag ville blocka vissa program till att använda internet.. vilket jag inte kunde på avg firewall. i alla fall.. några frågor! :)
Vet ni om..
1. Zonealarm segar ner datorn ?
2. om zonealarm funkar, är bra
3. Zonealarm upgraderar (som malwarebytes) och märker om du inte köpt programmet, utan använder någon annans key.. ( Vilket AVG inte gör, bara o skriva in cd key) ( :O )
4. Zonealarm har dem nödvändiga funktionerna?
Jag har haft avg (fulla versionen) fast utan avg firewall, och istället haft zonealarm firewall (gratis versionen) med avg.. anledningen är att jag ville blocka vissa program till att använda internet.. vilket jag inte kunde på avg firewall. i alla fall.. några frågor! :)
Vet ni om..
1. Zonealarm segar ner datorn ?
2. om zonealarm funkar, är bra
3. Zonealarm upgraderar (som malwarebytes) och märker om du inte köpt programmet, utan använder någon annans key.. ( Vilket AVG inte gör, bara o skriva in cd key) ( :O )
4. Zonealarm har dem nödvändiga funktionerna?