asså idag köpte jag ett tangent bord från ace trode det inte var flatkeys för det stog ej på hemsidan så var det flatkeys, men nu har jag kollat på ett annat från ACE"
http://microshop.se/shop/showI tem.asp?artnr=CUB102&vg=648 " vet ej om det är flatkeys nån som vet om det inte är flatkeys, köper ett billigt tangentbord bara för jag haft sönder dom andra =D
lering
har bara kört betan och det var kul, har beställt spelet iaf ^_^
Något som jag saknar är att ha karta overlay när man spelar, att man iaf ska få välja.
+animationer
+snyggt gear
+väldigt behagligt gameplay
+trevliga områden
+liknande mobs från 2an och massor med nya
+achievments
+att man delar banken och pengar med sina andra karraktärer
+unika builds, många spells är balanserade dock tror jag det kommer ändras med tiden som wow så att alla kör samma runor spells etc
+najs lore
-downtime, dock förväntar jag mig inget annat då det är så nytt
-det där med karta overlay
8/10!
Jag kan då inte förstå vad folk gnäller om? "DET ÄR INTE SOM TVÅAN?"!?"¤"#!" no fucking shit? Det är en uppföljare, inget jävla expansion. 1an och 2an och också stora skillnader, det är ett nytt spel för i helvete.
#6 Det är inte de det handlar om, utan att känslan som man hade när man spelade diablo back in days finns inte när man spelar detta. Blev inte inte taggad överhuvudtaget o tro mig, väntat länge på detta..
#7 Aa du har gett spelet mer tid än vad jag gett det, men det är som du säger. Ingen känsla.. :/
#8 Har du läst igenom hela tråden vet du nog vad jag snackar om...
Ja dom har mixat om klasser men det gjorde dom från D1 till D2 också, och Witch Doctor är lite Necro, Monk är Paladin + Assassin, och Wizard är definitivt Sorceress.
Inget fel med att ogilla spelet, inte alls, men det låter som att du varit överhypead och det inte riktigt levt upp till vad du hoppades på. Det har jag varit med om förut med ett spel så nuförtiden bryr jag mig inte om hype.
Inte kört 1-2 men tror dett är något för mig.
Btw, vilken hero ska man köra, funderar på barbar/monk/wizard, vad är bäst för en noob som jag?
#15 Du borde spelat Monk eller Demon Hunter.
Sen vad gör det om det dyker upp rutor med information där du dödar 100 mobs och får en bonus? Enligt mig så är detta en rolig grej och ökar känslan ännu mera att försöka döda fler å fler mobs i samma veva.
Jag gillar i princip allt med Diablo 3. Helt klart en förbättring och det kommer ju att förbättras mer i tiden då nya patcher kommer att implementeras (Ny balansering, mer items etc).
Saknar också map overlayn men helt klart nästintill samma känsla som föregående upplagor. Riktigt fin fint.
Sen raresen och epic mobsen är svårare än bossarna suger också. Tråkigt att alla har samma mechanics med.
End game verkar också suga, vad fan ska man göra när man har clearat inferno några gnger?
Also, #22 ägd av #23
Skrivet med min Android-mobil
var nånting mer också ;p
Kan ju inte ha physical resistance mot magi? Däremot armor går emot allt.
- error 37
Det enda downsiden är att man inte kan vara mer än 4 players och inte kan ganka.
Men du verkar kunna ganska mycket om föregående spel. Vet du vad Arash är? Bb är? T.ex :) Vad för runeword får du om socktar en Sorceress staff med Ral-rune + Tir-rune? Vad heter bossarna i spelet? Nämn i rätt ordning. Går det att spela UT fortfarande? Vet du vad UT är? :)
Jag har verkligen försökt gilla det här spelet men det går verkligen inte, finns mkt roligare hack-n-slash spel ute... Får vänta på guild wars 2 istället! där får jag iaf något nyskapande!!
edit ja det är sanning
Känns som att det är såhär med folk som inte gillar diablo 3. Alla spelade det när de var typ 10-11 år och sätter sig med 3an idag och blir skitbesvikna för att de trodde det skulle vara roligare.
#49 Alla satte ju lika i D2 ändå så det blir knappt någon skillnad alls, visst det kändes tråkigt när man fick reda på det men nu i efterhand tycker jag att det är ett bra beslut.
Det enda jag har att klaga på är att man inte snabbt kan byta mellan skills. Ibland har man massa AOE-abilities ute och man kommer på en boss som då blir mycket drygare bara för det. Annars gillar jag spelet väldigt mycket, hade gärna sett lite fler klasser dock.
Det kommer förmodligen ett expansion och då kommer det förmodligen en till klass(Som i D2 fast det kom två), det är vad jag hoppas och tror iallafall.
Älskar förövrigt spel hittills.
2: Alla items tar 2spots utom 1 spots items.
3: Du får inte välja vilka talents i ditt träd.
3: Du får inte sätta ut attributer.
4: Ser tecknat ut.
Spelet är inte diablo...
Få ändra lite som hur man vill så inte alla springer omkring identiska. Piz jaow
Skrivet med min iPhone
CS 1.5 ska de vara 1.6 suger.
CS 1.6 ska det vara CSS suger
CS 1.6 ska det vara CSP suger
CS 1.6 ska det vara CS:GO suger.
För i helvete SLUTA VARA SÅ JÄVLA INSNÖADE PÅ GAMLA SPEL! Våga förnya er, eller ska ni sitta med erat 1.6 när ni är 70år gamla och tycka att det är så bra så.
Det Är exakt samma sak gällande detta.
Diablo3 suger bla bla bla "Grin och gnäll" "Ve och fasa" "hu och bu"
NU ska ni börja hålla på som ni gör när det ska komma ett nytt cs, föregångaren är så mkt bättre bla bla bla.
Håll käften förfan, jag har spelat Diablo 2, och Diablo 2 LOD före 3an och jag kände Diablokänslan 10minuter in i spelandet i 3an så vet inte vad ni gör men jag känner den iaf.
Diablo 1 och 2 finns fortfarande kvar och funkar utmärkt att spela, d3 är dessutom helt jävla grymt med kan hålla med om att "massacre" och de där är lite onödigt.
Gillar ni det inte så finns det andra spel.
Är det bara jag som gillar det? Älskar när det står "Killed xx with one blow 5000exp+" eller något sånt. Tycker det visar att man gjort något man inte ofta gör, och "motiverar" mig att döda fler monster, det blir lite "mer" än bara ändlös grind.
Som #62 förövrigt.
Barbarian är som du säger, helt likt D2.
Demon Hunter = Kombination av Amazon och Assasin.
Monk = Paladin.
Which Doctor = Necromancer
Sorceress = Wizard
Sen är det självklart att klasserna inte är lika varandra till 100%, och även att Which Doctor summons är brutalt veka (om jag förstått det hela rätt).
Men du måste ju även inse att spelet har funnits ute i 1 vecka. Det är mycket möjligt att nästa vecka släpper de en patch där Which Doctors summons är mycket mycket starkare. Eller att Wizards får teleport.
Spelet är fortfarande i progress.
Vad är Which Doctor? Vilken doktor? :)
EDIT: fel #####
Assassin och Druid kom till LoD, inte Diablo 2 förövrigt.
Tror ni själva att det skulle vara likadant? Cry me a river.
Har man otur med rarespawnsen så kan det bli omöjligt att döda dom.
Gillar inte itemsystemet heller, vilket är det bästa itemet i spelet? Legendaries suger schnase, man vill ju ha något att se fram emot.
Känns alldeles för linjärt och stelt, gubben rpar sönder hela tiden och man stör sig på för många småsaker.
Spelet var sjukt kul ett tag, nu har jag ingen lust att logga in längre och det finns inte en janne att jag kommer att levla upp en ny gubbe till 60.
#77 tycker det blev tråkitgt efter ett tag
#78 tycker det är de bästa av diablo
Sen finns de spelar som bara tycker om 2an och 1an
Finns spelare som inte vågar köpa de för alla mot och för argument här på fragbite
ja som sagt...det finns olika spelare med olika uppfattning...sluta klaga på ett spel du inte gillar för det finns andra som gillar de :)!