1
sjukaste ever
Postat av kvarten den 14 Oktober 2009, 21:17
5 kommentarer · 337 träffar
hej, jag har feber osv, så jag stannade hemma från skolan idag och då gjorde jag en liten cs-rulle sådär på ~2min, allt var frid och fröjd, själv blev jag väldigt nöjd med resultatet, jaja skit samma låt oss komma till saken! Jag som kör med rocket-dock, tycker själv att det är snyggare att dölja skrivbordsikonerna, gjorde det såklart.
Lite senare skulle jag ladda upp filmen och visa för min polare och då var filmen puts väck? jag förstår inte vad som har hänt den har försvunnint av sig själv? kan det ha med att något samband med att jag har rocketdock/visa skrivbordsikoner(OFF) kanske?
finns det något sätt att ångra raderade filer om det nu skulle vara så att jag råkat radera den? vet att systemåterställning finns men asså, eftersom jag renderade ut filen idag går det ju inte att backa datorn så? :(
aja jag vore tacksam för hjälp ! :)
Lite senare skulle jag ladda upp filmen och visa för min polare och då var filmen puts väck? jag förstår inte vad som har hänt den har försvunnint av sig själv? kan det ha med att något samband med att jag har rocketdock/visa skrivbordsikoner(OFF) kanske?
finns det något sätt att ångra raderade filer om det nu skulle vara så att jag råkat radera den? vet att systemåterställning finns men asså, eftersom jag renderade ut filen idag går det ju inte att backa datorn så? :(
aja jag vore tacksam för hjälp ! :)