1
Bredband till CS
Postat av Aan den 6 November 2003, 17:24
122 kommentarer · 53 träffar
Nu måste jag ha hjälp av alla andra gamers. Det Bredband jag har idag leverars från ett lokalt företag här i Umeå. Kommunicera 2.5mbit är det. Problemet är att nätet är galet överbelastat och jag har alltsom oftast en ping på mellan 800-2000 på kvällarna och även dagtid kan man få helt sjuka pingtoppar. Enligt supporten är det överbelastnings problem.
Jag pallar iallafall inte det här nått mer utan tänker skaffa en ny ISP
Som det ser ut just nu kan jag välja
Bostream ADSL 0.5mbit tjänst Istream
Telias Bredband 250, 500 och 2000
Jag kan säkert skaffa COMHEM också men det är jag inte intresserad av, verkar som dom flesta har problem med det.
Frågan är nu. Vad är bäst? Funkar Bostreams tjänst bra att spela med? den kommer ju knappast ge några underbara hemladdningstider, men jag är förstochfrämst intresserad av en stabil CS ping på mellan 30-60.
Telias Bredband 2000, någon annan som har den tjänsten?? hur funkar den att spela med?
Tacksam för svar, hjälp, råd, tips...u name it :)
Jag pallar iallafall inte det här nått mer utan tänker skaffa en ny ISP
Som det ser ut just nu kan jag välja
Bostream ADSL 0.5mbit tjänst Istream
Telias Bredband 250, 500 och 2000
Jag kan säkert skaffa COMHEM också men det är jag inte intresserad av, verkar som dom flesta har problem med det.
Frågan är nu. Vad är bäst? Funkar Bostreams tjänst bra att spela med? den kommer ju knappast ge några underbara hemladdningstider, men jag är förstochfrämst intresserad av en stabil CS ping på mellan 30-60.
Telias Bredband 2000, någon annan som har den tjänsten?? hur funkar den att spela med?
Tacksam för svar, hjälp, råd, tips...u name it :)