1
CS har laggat ihop, behöver hjälp!
Postat av lokacitron den 13 Oktober 2009, 17:54
19 kommentarer · 184 träffar
Tjena FB,det är så här, jag har spelat 1.6 i snart 5 år. Jag har aldrig haft krångel med fps eller lagg förens senaste veckan. Spelat varje dag och sen helt plötsligt så ligger jag på 50 fps och såfort någon annan spelare syns på min skärm så laggar det sönder. Har alla rätta rates, config och inställningar. Provat på både wlan, och riktig lina 24 mbit BBB. Det verkligen jättelaggar och ingen jag känner fattar. Det går liksom inte att få över 40-50 fps och det laggar verkligen. Har en priscup inc snart och skulle vara bra att kunna pracca lite iaf...
Formaterat datorn och ominstallerat allt en gång också för att testa med problemet kvarstår och givna grisar så kvarstod det.
Kollat alla fläktar och kort allt är i sin ordning.
Vet någon vad som hänt eller vad som är fel.
Tacksam för hjälp, dock vill jag ha seriös hjälp.
EDIT: Kom på att jag kan skriva att jag sökt på forumen som en galning också, men inte hittat något som hjälper. Och min dator är rätt så up to date, ca 2 eller 3 månader gammal, 4gb ram, dualcore, 512mb grafikminne osv. alla drivrutiner är up to date också.
Formaterat datorn och ominstallerat allt en gång också för att testa med problemet kvarstår och givna grisar så kvarstod det.
Kollat alla fläktar och kort allt är i sin ordning.
Vet någon vad som hänt eller vad som är fel.
Tacksam för hjälp, dock vill jag ha seriös hjälp.
EDIT: Kom på att jag kan skriva att jag sökt på forumen som en galning också, men inte hittat något som hjälper. Och min dator är rätt så up to date, ca 2 eller 3 månader gammal, 4gb ram, dualcore, 512mb grafikminne osv. alla drivrutiner är up to date också.