Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

5min tal om counter-strike! Hjälp!

Postat av Lessismore den 13 Oktober 2009, 13:53
27 kommentarer · 1 699 träffar
Hejsan!:D

Tack för att ni tittade hit för jag behöver nämligen lite råd om hur jag ska framföra spelet Counter-strike på bästa sätt inför klassen! Talet ska vara 5 min och framföras med tal och med hjälp av powerpoint.

Jag valde detta ämne i och med att jag spelar det mycket och vet mycket om det, lite dålig fantasi + att min lärare lirar cs=bättre betyg?!:)

Ge gärna förslag på vad jag kan säga, tänkte ta upp ämnet e-sport, klaner, spelets handlig samt kommunikation. Har även infogat ett av veckans klipp här på fragbite som inledning!

Tänk på att det ska framföras på gymnasienivå.

EDIT: Tjenare :D

Har nu använt ca 2 lektioner av 4 och kommit sisådär långt, dock är jag väldigt nöjd med min powerpoint än än så länge :)

Kan ju berätta lite smått om hur den är: Kan börja med att inleda att jag tagit bort filmklippet som inledning utan istället framfört lite mer av detta slag:

*Vad lockar ca 15 miljoner spelare världen över?!

* Den största E-sporten genom tiderna!

* Är ungdomars största vardagssyssla?

Efter detta kommer man till denna bild: http://img.brothersoft.com/scr eenshots/softimage/c/counter-s trike-219141-1236837699.jpeg

Har dock infogat "counter-strike" som ett inflygande objekt till vänstra hörnet av bilden, därefter kommer en pekare in och klickar på "new game", som resulterar i att ett av veckans klipp "fendi" startar!:)

Tack för hjälpen!

Fumee :)

27 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 27 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..