Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
jag kan tipsa om en sak, testa olika grafikinställningar.
kantutjämning och anisotropisk filtrering.
sen in och gibba bottar, ibland med deaglen så måste man sikta lite ovanför huvudet och ibland i halsen.
Sikta omkring skallen bara. Tänk på att inte spamklicka skjutknappen för då går skotten åt helvete. Gör det endast på några (ingame)meter, inte på avstånd. Skjut sakta när du har ett avstånd till fienden, klicka, låg deaglen avfyras och sjunka tillbaka från sin rekyl, sen skjut igen.
Ibland så är det en liten tidsförskjutning när man spelar på vissa servrar, då kan det hjälpa att hålla kvar siktet där man just sköt en halv sek så hamnar skotte just där, springer motståndaren får man följa med me siktet så klart... TTL paketet kan vara boven i dramat kolla TCP IP inställningar och TTL Time To LIve, om det är högre än din ping så kan detta påverka tro det eller ej...
Jag har ett skit bra program! Det heter aimkey eller aimbot något sånt i alla fall. Det är skitbra om motståndaren kommer fram så skjuter den av sig själv.
Olika från dator till dator, men gå in på en server med stats över VAR någonstans på kroppen du träffar dina enemies, som jag t.ex, skotten går ALLTID åt Left Arm, siktar högerarmen och tro mig det ger skillnad.
Tar mycket mer skada bröstet och sedan så huvudet.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
kantutjämning och anisotropisk filtrering.
sen in och gibba bottar, ibland med deaglen så måste man sikta lite ovanför huvudet och ibland i halsen.
glhf, dgl ftw! <3
http://data.fuskbugg.se/skalma n01/terrorist230904.jpg
Det funkar alltid.
PM om du vill ha länk.
Tar mycket mer skada bröstet och sedan så huvudet.