Helt stört! [måste läsas; cs]
Hejsan!!
Under sommaren 09 så har jag inte lirat cs så mycket. Men nu när skolan börjat igen så har jag blivit sugen igen...
Och en dag när jag satte mig för att lira lite chill gaming så märkte jag detta sjuka underliga fel;
När jag trycker på *shift* tangenten så blir det som att jag tycker på *Y*, dvs att jag får upp "say:" och ska skriva något. Den beter sig prcis som *Y* tangenten. Trycker jag på båda *shift* tangenterna så blir det "I", stora i tecken. Men om jag bara trycker på *höger shift* så smyger snubben i cs precis som vanligt, hur kan det bara blivit helt cepe på *vänster shift* !?!?!? helt stört imo.
Självklart så har jag provat att ändra i options, bytt cfg, installerat om steam, testat ett annat account och nu idag har jag även installerat om xp.
Men ingenting hjälper och får detta att fungera. Jag har aldrig varit med om det här förut och har inte hört talas som det för heller, men helvete vad störande det är!!
Hoppas ni förstår vad menar med mitt problem och att någon här på fragbite kanske vet felet? :)
Det skulle vara otroligt skönt!!
Ni som tror att tangentbordet är sönder; Hur kan då *vänster shift* funka precis som den ska annars? Den funkar när jag använder den annars _förutom_ i cs... ;ss
Tack på förhand, peeeace fb people!! :))
Mvh adamjao!
default.cfg och skrivskydda
nje ja skoja.. prova installer om cs och XP om och om igen och gör system återställning och diskddefragmentering
EHM OK. Hade ju med saken att göra lole.
Och för att berätta att jag inte spelat på länge.