Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

HJÄLP! Största failen ever

Postat av Seth_Cohen den 18 September 2009, 01:11
9 kommentarer · 116 träffar
I somras, var en polare på bröllop där hans farbror gifte sig.
Polarn är väldigt duktig på att ta foton och fick därför agera fotograf under bröllopet och fick även betalt för det.

För några dagar sen skulle han ta lite bilder i samband med en bil-cruising här i stan, så han la in alla bröllopsbilder han tagit på datorn och tömde sedan kameran för att kunna ta nya bilder.

Men nu till problemet. Jag och polarn slängde ihop ett LAN lite spontant hemma hos han förra helgen då vi skulle lira lite spel över LAN osv. På lördagen hade han lovat sin morsa att hjälpa henne att handla på Maxi, då jag stannade kvar i huset och lirade lite så länge. Men efter att han vart borta i ca 10 minuter ringde han och sa att jag gärna fick börja formatera hans dator medans han var borta. Samtalet gick rätt snabbt och jag frågade om han verkligen sparat all han ska ha kvar så det inte försvinner med formateringen. Men han sa "äsch det är lugnt" och så sa vi hej då.

Jag började kort därefter formatera hans dator och den var klar tills han var tillbaka. Men nu kom polarn på vad som hänt. Jo - vi hade just formaterat bort bilderna från bröllopet, som han ska ge till sin farbror om några dagar. Och han har redan fått betalt för bilderna och även spenderat dom på sin moped.

Jag vet seriöst inte vad vi ska göra, polarn är sur för att jag inte sparade bilderna, trots att han ej sa det till mig.
För jag skulle tydligen fatta det själv, sa han.

Bilderna han tog ska lämnas till hans farbror om några dagar då han ska göra en fin pärm med alla bilder från bröllopet, som ett minne. Men de råkade jag ta bort...

Seriöst fragbite, VAD SKA VI GÖRA?
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..