Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Angående cup på younameit och imgine

Postat av UFCNON den 15 September 2009, 17:42
81 kommentarer · 183 träffar
Hejsan!detta är en seriös tråd för alla som tycker dom blir orättvist behandlade av cup admins bland annat på younameit och imigine. Är det bara jag som tycker att dom med samma folk hela tiden i alla cuper bara att dom mixar lagen? är det bara jag som tycker om man reggar sig på deras sida. Med person uppgifter och allt som ger dom sverok. Har man inte rätt att få delta i cuperna då? Asså är det bara jag som är borta eller vad. Det ska väll inte spela någon roll hur duktig man är i cs om man börja spela igår eller om börja för 8 år sen alla ska ju ha rätt att delta. Jag är trött att deras admins sitter och leker en jävla massa och bara tar med sina jävla kompisar och samma jävla folk. Jag protesterar där med att jag ska ta bort min user kan man inte detta så får dom göra det åt mig . Jag tycker fler ska göra detta. Det är ingen mening dom ska sitta och dra åt sig pengar dom verkligen inte förtjännar. Jag tycker bara alla ska ha lika rätt att delta i deras cuper så jävla trött på möta samma jävla motstånd när man väll kommer med är så trött på att se samma folk hela tiden för delta. Ni får gärna skratta hur mycket ni vill åt tråden ni får gärna säga att jag inte är tillräckligt och bra osv. Men alla ska ha rätt till att delta i deras cuper. Dom kallar det invite cuper när dom bara tar i massa random mixar. Som letar 2 sista i sista sekunden. Invite för mig är när man bjuder in lag till cuper men det är bara vad jag tycker.

DENNA TRÅD ÄR RIKTAD ÅT YOUNAMEIT IMIGINE SPEC.

NI BLIR INTE BÄTTRE PÅ CS FÖR ATT KALLA ANDRA FÖR DÅLIGA NOOBS OSV.

KOLLA INTE PÅ STAVFEL FATTA INNEBÖRDEN AV VAD JAG SKRIVER

Tycker du att du blir orättvist behnadland av cupadmins?

85 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

81 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 81 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..