1
(CS på Mac) Siktet drar snett höger
Postat av RT den 14 September 2009, 14:29
11 kommentarer · 199 träffar
Jag har börjat lira CS på min Mac genom programmet Crossover.
Det funkar helt okej, däremot har jag 3 buggar jag vill ha hjälp med.
Bugg 1: bland så drar siktet ett halvt varv upp/höger, detta händer nästan bara när jag skjuter mot någon och inte annars.
Hur fixar jag det?
Bugg 2: Jag undrar även om det finns någon sak att ladda ner som gör så att jag får samma mus inställningar som man har på en PC. En Mac har ett helt annat system när det gäller musen, tex så kan man ställa in acceleration också. Jag vill ha vanliga inställningar!!
Bugg 3: CS laggar ut ibland så jag åker till skrivbordet och ibland går det inte att öppna igen, det blir bara svart.
Detta händer även oftast när jag skjuter mot någon.
Hur får man en 100 fps stabilt? får mycket dropps.
Tack!
Det funkar helt okej, däremot har jag 3 buggar jag vill ha hjälp med.
Bugg 1: bland så drar siktet ett halvt varv upp/höger, detta händer nästan bara när jag skjuter mot någon och inte annars.
Hur fixar jag det?
Bugg 2: Jag undrar även om det finns någon sak att ladda ner som gör så att jag får samma mus inställningar som man har på en PC. En Mac har ett helt annat system när det gäller musen, tex så kan man ställa in acceleration också. Jag vill ha vanliga inställningar!!
Bugg 3: CS laggar ut ibland så jag åker till skrivbordet och ibland går det inte att öppna igen, det blir bara svart.
Detta händer även oftast när jag skjuter mot någon.
Hur får man en 100 fps stabilt? får mycket dropps.
Tack!