Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

EAC Guide, Hur man skaffar EAC

Postat av Talad den 11 September 2009, 18:43
16 kommentarer · 939 träffar
Hej. nu är jag så less på allt fusk på irc så jag tycker alla som inte fuskar ska skaffa EAC.

1. Bli medlem på playstar.se, Det är viktigt att göra uppgifter korrekta annars blir du inte accepterad.

2. När du har anmält dig så kommer en admin kolla igenom dina uppgifter och så att dom är korrekta. Då kommer admin "lösa" upp ditt konto. Det kan ta från 1,2 eller 3 dagar till 1 eller 2 veckor. Det beror på admin, men om du vill påskynda detta så idla i #playstar och snacka med nån som har @.

3. När admin löst upp ditt konto så ska du lägga in din steam id. (Du hämtar din steam id genom att skriva status i consol när du är inne på en server.) Det här är en Steam ID :STEAM_0:1:25744138

4. Sen går du in på din profil och klickar på Ändra Profil. Sen står det SteamID: då lägger du in din steam id där.

5. Nu är vi snart klara, nu klickar du på "EasyAntiCheat" sen boka sen laddar du hem EasyAntiCheat.

6. Efter du laddat hem EAC så klickar du på det och startar det. sen trycker du på Agree när reglerna eller vad det är kommer. Första gången du andvänder Eac kan det bugga när du "aktiverar" det och då behöver du bara rsa datan. Men efter eac är laddat då kommer det upp en typ som en meny och då dubbel klickar du på playstar.se. sen klickar du ner EAC sen är det en liten björn där nere i högra hörnet. Nu är det bara att spela! Om du följt min guide korrekt så ska det gå. Tack :)
Föregående tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..