1
Spelarenanprobs! VOIplay!
Postat av LUDDAN! den 6 September 2009, 14:12
13 kommentarer · 68 träffar
Tja, jag har feta problem med VOIplay, inte VOIplay i sig utan att det tar så äckligt mycket processor när jag spelar (upp mot 40-50%). Detta händer ENDAST när jag spelar i en röstkanal och folk pratar hejvilt. Något att observera är att jag alltid har 100 fps förutom just när jag går in i en röstkanal och spelar.
Problemet uppstod först när mitt antivirusprogram gick ut, jag vet inte vad det har med saken att göra egentligen? Anyways har någon här upplevt samma skit? Vad gjorde ni för att åtgärda?
Mitt sista alternativ är att formatera så skriv helst inte formatera, vill veta vad det annars kan vara, en polare tipsade om drivrutiner till ljudkortet, kan det vara det?
tack på förhand :D
Problemet uppstod först när mitt antivirusprogram gick ut, jag vet inte vad det har med saken att göra egentligen? Anyways har någon här upplevt samma skit? Vad gjorde ni för att åtgärda?
Mitt sista alternativ är att formatera så skriv helst inte formatera, vill veta vad det annars kan vara, en polare tipsade om drivrutiner till ljudkortet, kan det vara det?
tack på förhand :D