Shululu
Fixade en ny mus för ett tag sen (Logitech MX518) och tänkte börja lira med den nu. Kopplade in den sen installerade jag drivrutinerna med skivan som man fick med. Den funkar som den ska i windows. Men sen så när man kmr in i cs och ska börja på att lira så märker jag nått äckligt irriterande. När man drar den lite mera sakta men ändå inte jätte sakta så små hackar den typ som att skärmen skulle flimmra lite. (Händer inte i windows!) Så va de aldrig med den gamla musen och de ända jag har gjort är att koppla in den och installera drivisarna. Så de måste vara nått med musen.
Nån som vet nått man kan göra i inställningarna lr dyligt för att få den flyta på som den gamla gjorde? (-:
BjYder på stavfel osv.
Tack & bock på förhand! :---D
Edit; Kan ju tillägga att jag har heaton musmattan också. Så de borde väl inte ha nått med de att göra.
Edit Nr.2; Jag fick till de fett gött och slippa lira med den gamla glappa musen. :---D
De ända jag gjorde va att tanka nått program så man kunde ställa in vilken hz man ville ha på musen. Så ställde jag in de på 500hz och då funkareEeEeEe. Tack alla som försökt komma med en lösning! (-:
500bites på pz
ahahahah =D
GG 16-2 :P