1
Rysshopp i framtidens cs
Postat av Sam. den 23 Augusti 2009, 12:20
4 kommentarer · 201 träffar
Jag har alltid haft lite olika åsikter om rysshopp, men har på senare tid kommit fram till att jag är för själva "grejen" med rysshopp -> Ett lite snabbare gameplay där man kan "lura" motståndaren en aning, där man låter lite mer än att helt smyga med shift. Självklart ska ju nackdelarna finnas kvar med rysshoppet så att det blir balanserat.
Jag ser därför gärna en liknande funktion i framtidens cs (cs 2.0 / csp / whatever) där man dock fixat buggar som hitboxbuggen och animationsbuggen som uppstår av rysshopp.
Om ni skulle få välja, skulle ni då vilja ha en gameplayfunktion som gjorde spelet lite mer intressant och spännande; dvs "rysshopp 2.0", som hade ungefär samma känsla som vanligt rysshopp, fast var fri från hitboxbuggar, animationsbuggar och som kanske lät lite lite lite mer än den gör nu?
-smartin
Jag ser därför gärna en liknande funktion i framtidens cs (cs 2.0 / csp / whatever) där man dock fixat buggar som hitboxbuggen och animationsbuggen som uppstår av rysshopp.
Om ni skulle få välja, skulle ni då vilja ha en gameplayfunktion som gjorde spelet lite mer intressant och spännande; dvs "rysshopp 2.0", som hade ungefär samma känsla som vanligt rysshopp, fast var fri från hitboxbuggar, animationsbuggar och som kanske lät lite lite lite mer än den gör nu?
-smartin
Rysshopp 2.0?
25 personer har röstat






