Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bli inte medlem på TheFragArena.com!

Postat av ArasH den 7 Augusti 2009, 19:00
31 kommentarer · 106 träffar
Tjena Fragbite!

Ville bara säga att jag inte tycker att ni ska bli medlem på TheFragArena då de inte har något skydd som helst för era uppgifter(möjligtvis för bank&kortuppgifter) men inte för ditt "vanliga" lösenord som kan vara värt mycket pengar om du "fraggar" på!

När jag blev medlem så fick jag ett e-postmeddelande där jag blev välkommen och allt vad det är och där stod även mitt användarnamn samt lösenord!

Mejlade deras support direkt och här har ni svaret:

Arash,

---------------------------- ------------------------------ ---------------------

We have deleted your account.

Best Regards,

LUOP GAMES SUPPORT

---------------------------- ------------------------------ ---------------------

From: "Arash"

Sent: Friday, August 07, 2009 5:30 PM

To: support@luopgames.com

Subject: My account

Hello!

I just registered at your website and I would like to remove it as soon as possible hence you do not have any proper security settings for my password and even sent it to my own email.

Please confirm that you have removed my account which is Ashyman and is registered with this email just minutes ago.

Thanks and bye

Det som är det värsta är att deras support inte har svarat med att "jovisst har vi säkerhet för ditt lösenord" osv utan bara har köpt det och bevisat att de inte har något skydd.

Är rädd för dina pengar? Bli inte medlem på TheFragArena.com!
Föregående tråd
Nästa tråd

31 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 31 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..