Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Cup o fusk

Postat av dezine den 2 Januari 2005, 01:09
29 kommentarer · 16 träffar
Hej .. dezine här! Ni kanske kommer ihåg mej från filmer som "akta pappa nu brister ballongen" och andra stor filmer... Nej men ärligt.

Sitter och lirar cup nu med mina irl m8's och efter ha mött en klan som nickar aeg och spöat dom med 13-2 så kommer vi ut på IRC och då börjas det. Ett spam av fuskanklagelser och annat bara haglar och hur jävla patetisk man är hit o dit.

00:59:58 ‹+AeG|fertyy› jag e 100% säker.

Jag har demos. Alla dom jag lirar med har demos också och vi fuskar absolut inte. Eller jag kan tala för mej själv eftersom jag inte ser deras skärmar men där i mot har jag känt dom i ett par år så jag är nog rätt säker på att dom inte gör det.
Men i allafall. Nu väntar vi bara på att Admin ska komma tillbaka så vi får skicka våra demos och gå vidare i den här cupen. Till frågan/diskutionen;

K an man göra en film av demos och göra så det ser ut som fusk ? Kan det bli så att om han gör en .avi av mej och trixar o har sej med WH och utan ingame ljud att han får med sej hela folket utan att NI ens vet hur det gick till?

Jag vet hur ni funkar. Jag är inte bättre själv när jag ser en tråd om någon kille som fuskat efter att ha sett filmen bedömer jag att han troligvis fuskar bara för alla andra gör det. Nej jag är inte rädd för nått, Jag har absolut inget o dölja utan jag är nog kanske lite rädd för att han ska göra en .avi och att ni skriver först och tänker sedan.
Att det skapar en sorts reaktion och det svartar ner ens en nick i detta fall.

Med risk för att bli flamad och annat så skriver jag endå den här tråden för jag vet att ni innerst inne är trevliga killar :) God fortsättning på det nya året och ni får väl hålla utikik om det kommer en tråd som heter dezine e bustad bla bla :D

/ dezine

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 29 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..