Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ping Hjälp!!

Postat av fethest5 den 30 Juli 2009, 23:00
7 kommentarer · 148 träffar
Tjenare , jag har haft ett Cs-Problem(Ping Fel) i Cirka 1 år nu ... Och min morsa har typ inte brytt sig så finns inget att göra .. så nu undrar jag om ni kan hjälpa mig ? , Så här äre

först hade vi 8mbit Telia , Pingade c.a 15-20 på alla servrar och skjöt normalt .. Sen uppgraderade vi till 24mbit telia .. och då började jag och min bror pinga 30-45 på alla servrar och skjöt hur jävla vimsit som helst så vi har inte ens kunnat spelat Cs ... och man kan få dc från servrarna så det står bara "Connection Problem" sen kommer man inn igen på servern och då blir man liksom (1) Namn- .. och sen är ens riktiga namn redan inne på servern osvosv .. om ni fattar , sen Tog vi ner till 8mbit igen .. Och det är fortfarande likadant .. det har gått att spela World of Warcraft , Warcraft3 och allt sånt utan problem ,, men just CS och sånt är problemet , nån som vet vad som kan vara felet ? , Tack i förhand !:D
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar