tjena, jag har en hlds server med amx på.. Den funkar helt utmärkt men jag är riktigt sugen på att skaffa blocks på min hns server.. jag har kollat massa sidor men jag hittar inga guider ja förstår.. snälla hoppas att ni kan hjälpa mig //jamina
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Beror helt på vad du kör med för cap. Kör med någon riktigt dålig såsom biltema så är burkarna garranterat slut på en två målningar. Dock är montana helt okej.
Jag köpte 15st Montana gold för att göra spraymålnigar på papper. Dom funkar utmärkt för att göra det.. Har väl gjort ca 5 på papper som är större en a3 och en på ett a3 och det är typ hälften kvar i alla (en svart är nästan slut)
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Målar ju inte alltför stort..
Växjö, dusjälv?
Onödigt att lägga pengar på burkar när resultatet ändå blir sämst.
håller på att öva atm.
http://fragbite.se/?threadID=6 59080