1
LaggSpike!!! :(
Postat av Aztox den 29 Juni 2009, 22:18
7 kommentarer · 40 träffar
Tja FB!
Jag skulle behöva lite hjälp med att fixa mitt problem. Jag har lite lagg-spikes som kommer upp lite då och då.. Det är inga Chokes/Loss's. Men jag fryser fast i ungefär 0,5 sek, fastän mina medspelare springer vidare och jag fryser fast, dvs fryslagg..
Förtillfället använder jag Developer 101 och max_fps 100,01 och då försvinner det... Men saken är ju den att det är fusk med developer.
Min hårdvara är:
Grafikkort: GeForce 9800GS
Processor: Intel E7400 2,8GHz klockfrekvens 3,2GHz
RAM-Minne: 4GB Crossair 800MHz på minnena.
HDD: Stargate 250GB 7200RPM caché-minne 32MB/16MB (osäker:P)
Skulle verkligen behöva lite hjälp! Då jag har provat de flesta sakerna.. Formaterat osv osv osv... Men inget fungerat.
Tacksam för svar!
Jag skulle behöva lite hjälp med att fixa mitt problem. Jag har lite lagg-spikes som kommer upp lite då och då.. Det är inga Chokes/Loss's. Men jag fryser fast i ungefär 0,5 sek, fastän mina medspelare springer vidare och jag fryser fast, dvs fryslagg..
Förtillfället använder jag Developer 101 och max_fps 100,01 och då försvinner det... Men saken är ju den att det är fusk med developer.
Min hårdvara är:
Grafikkort: GeForce 9800GS
Processor: Intel E7400 2,8GHz klockfrekvens 3,2GHz
RAM-Minne: 4GB Crossair 800MHz på minnena.
HDD: Stargate 250GB 7200RPM caché-minne 32MB/16MB (osäker:P)
Skulle verkligen behöva lite hjälp! Då jag har provat de flesta sakerna.. Formaterat osv osv osv... Men inget fungerat.
Tacksam för svar!