1
Ny deathrunkarta på g!
Postat av ThUNdERstORmER den 29 Juni 2009, 02:51
154 kommentarer · 180 träffar
I och med BrutalCS nylansering av Deathrun(som jag möjligtvis kan ha haft något att göra med) så har jag fått upp mappinglusten igen. Därför har jag nu påbörjat en ny karta som jag hoppas kommer bli lite annorlunda än de andra kartorna.
* För att göra det roligare att spela T så finns det "gömda" knappar samt eastereggs på T-sidan.
* Omgivningen är mycket genomarbetad för att inte vara lika tråkig som alla de andra. Tänk er en oerhört mycket mer kosmetisk deathrun_caves.
* Samarbete KAN komma att krävas på T-sidan. Även här för att göra det roligare att spela som T.
+ lite mer smått och gott.
Så, det jag behöver hjälp med är då själva fällorna. Jag vill ha ORIGINELLA och NYSKAPANDE idéer. Själva temat på kartan är lite djungel / Indiana Jones-inspirerat.
Så, brainstorma fram varenda idé ni har. Hur krazy den än är.
* För att göra det roligare att spela T så finns det "gömda" knappar samt eastereggs på T-sidan.
* Omgivningen är mycket genomarbetad för att inte vara lika tråkig som alla de andra. Tänk er en oerhört mycket mer kosmetisk deathrun_caves.
* Samarbete KAN komma att krävas på T-sidan. Även här för att göra det roligare att spela som T.
+ lite mer smått och gott.
Så, det jag behöver hjälp med är då själva fällorna. Jag vill ha ORIGINELLA och NYSKAPANDE idéer. Själva temat på kartan är lite djungel / Indiana Jones-inspirerat.
Så, brainstorma fram varenda idé ni har. Hur krazy den än är.