Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Alla som nickar [SWE]

Postat av ROCKETBOJp12[SWE] den 27 Juni 2009, 20:19
159 kommentarer · 184 träffar
Förena er!

_____________________*FAKTA* _____________________

*Nickar du [SWE] eller någon form av det, t.ex |SWE| =SWE= .se osv, blir du direkt förlöjligad.
*Nickar du [SWE] blir du noobstämplad.
*Nickar du [SWE] blir du förkopplad med rasism.
____________________________ ___________________

Ja, jag nickar [SWE] både här o ingame, o jag e stolt svensk o vill representera Sverige i saker jag gör. Så vrf ska man bli konstant dissad, förlöjligad o ibland hatad för att jag har valt att visa mina lagkamrater o motståndare att jag kommer från Sverige så att de direkt kan kommunicera med mig på svenska. Vissa behärskar inte engelska så bra, allt blir ju enklare såhär!

Nu när det e sommarlov o grejer, passar jag på att söka klan. Men även om man e high, blir man ratad dirr pga att man har [SWE] i slutet på sitt namn. Why so srs??? Ja nickar SWE på WoW också, o inga problem där! Fan folk ta chilla lite, sluta hata!

Så jag sökte till hellboyZ.css en mogen klan med alla över 13 vårar. De sökte en caller o jag e erfaren sådan. Sen har jag inte pipröst o vågar snacka i vent o så. Men iaf, jag blev kickad direkt från trial eftersom jag hade =SWE= i slutet på mitt nick.

Man blir bara förbannad ju -.-

159 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 159 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..