Tjena, jag undrar vad det är för skillnad på dom det ända jag vet är att Elite Crew har grymmare utseende på 1.5 än 1.6. 1.5 liknar den som dom har på Source. Men vad är de mer för skillnader? :)
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Annan kniv, 2 nya vapen och skölden, alla vapen har finputsats lite, längre fördröjning på AWP:n, banorna ser större ut, vissa banor har nytt utseende.
Lirade 1.5 hos en polare för många år sen och jag tycker det var skönare utseende på banorna speciellt Aztec, och jo det med kniven stämmer. Men vad är det för nya vapen då? på 1.5 eller 1.6? Famas/galil?
Sen så bytte dem plats på vart man köpte dgln.. den var på b-1-3 förut men som ni alla vet 1-4 nu.
Ja dem flyttade runt massor av vapen...Tex som att flytta awp för T å CT osv.
Sen så gjorde dem Glocken starkare. Sen allt som #1 sa också. Förut kunde man quickzooma med awpn och snabbt byta till dgl å få iväg ett skott som nästan träffade samtidigt som awpn xD
Har man spelat 1.5 under en längre tid och sen spelat 1.6 så känner man av en stor skillnad.
Som folk sagt så är mainskillnaden vapenmodellerna i förstaperson (armarna då främst, samt origins litegrann) Glocken känns helt annorlunda i 1.5, samt kniven.
Ingen sköld i 1.5, inte heller någon galil eller famas.
Vad jag vet så är det samma playermodels som i 1.6? Du kanske tänker på cz-models.
Rekylen känns annorlunda, vilket jag tror beror på att det kördes via WON och inte Steam.
Mapsen är något annorlunda: Fulare belysning på nuke i 1.5, inferno är typ gul-orange, aztec är annorlunda.
#12 Dom orange färgade Elite Crew är cz models, här har du "standard" modellerna för 1.6 och då är Elite Crew gröna osv http://www.fragbite.com/?fileI D=827
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Finns säkert mer, kommer bara på detta just nu (:
Sen så bytte dem plats på vart man köpte dgln.. den var på b-1-3 förut men som ni alla vet 1-4 nu.
Ja dem flyttade runt massor av vapen...Tex som att flytta awp för T å CT osv.
Sen så gjorde dem Glocken starkare. Sen allt som #1 sa också. Förut kunde man quickzooma med awpn och snabbt byta till dgl å få iväg ett skott som nästan träffade samtidigt som awpn xD
Googla "Loggans 1.5 transformation pack" och ta första länken in på fpsbanana och släng in i cstrike-mappen efter anvisningar. Riktigt fint!
Som folk sagt så är mainskillnaden vapenmodellerna i förstaperson (armarna då främst, samt origins litegrann) Glocken känns helt annorlunda i 1.5, samt kniven.
Ingen sköld i 1.5, inte heller någon galil eller famas.
Vad jag vet så är det samma playermodels som i 1.6? Du kanske tänker på cz-models.
Rekylen känns annorlunda, vilket jag tror beror på att det kördes via WON och inte Steam.
Mapsen är något annorlunda: Fulare belysning på nuke i 1.5, inferno är typ gul-orange, aztec är annorlunda.
Finns säkert fler grejer
http://www.fragbite.com/?fileI D=827
http://www.csnation.net/view.p hp/csinfo/version.csn#1.6
Sen får du sitta och trycka på plus och minus för att få reda på allt!