1
Spelarenan nere, HJÄLP
Postat av mirciway den 18 Juni 2009, 12:27
35 kommentarer · 174 träffar
HEJ! Alltså spelarenan är nere, skulle ju komma upp vid halv12, sedan kl12... men den är fortfarande inte uppe!!! vadfan ska jag göra nu lixom, har laddat upp med jolt.. käkat lunch tidigt så ja skulle kunna lira precis när det går igång.. köpt koffeintabletter för maxx tagg.. pratade med mamma t,om bara för o slippa hennes random tjat när jag spelar.. Allt var planerat och klart in i minsta detalj.. nu sitter jag och högerklickar på skrivbordet och trycker Uppdatera HELA tiden och har känt av vissa skakningar i armen..
Hur ska jag klara mig utan spelarenan tills det öppnar igen!?!? Morsan sa att jag skulle läsa en BOK, VAFAN DE HAR JA INTE LÄST SEN FÖRRA TERMINEN i 5an!!! omg lixom.. jaja ville bara berätta för er andra hur jag känner mig, hur känner ni själva när spelarenan är nere, är ni också skakis och depprimerade??
Vore tacksam för minsta lilla hjälp och så vidare..
OBS, jag har redan runkat, käkat, pratat med mamma, jag har inget mer i mitt liv att göra..
HJÄLP!!!! /Kristofert @ Spelarenan
Hur ska jag klara mig utan spelarenan tills det öppnar igen!?!? Morsan sa att jag skulle läsa en BOK, VAFAN DE HAR JA INTE LÄST SEN FÖRRA TERMINEN i 5an!!! omg lixom.. jaja ville bara berätta för er andra hur jag känner mig, hur känner ni själva när spelarenan är nere, är ni också skakis och depprimerade??
Vore tacksam för minsta lilla hjälp och så vidare..
OBS, jag har redan runkat, käkat, pratat med mamma, jag har inget mer i mitt liv att göra..
HJÄLP!!!! /Kristofert @ Spelarenan