1
Map wads
Postat av neve den 11 Juni 2009, 18:33
4 kommentarer · 58 träffar
Tja! Nu är det så att jag håller på med att skapa en egen bana i Valve Hammer Editor. Jag har skapat egna wads med mina egna texturer som passar till banan. Men nu är det så att när någon connectar till servern så kommer det upp att NAMN.wad inte kunde hittas och man måste placera dessa .wad filer i cstrike för att det skall fungera att komma in på servern.
Jag skulle alltså vilja veta om det finns något sett att fixa till så att klienterna ej behöver ladda ner ett par filer bara för att spela banan. T.ex. de_cpl_fire och de_cpl_strike använder ju egna wads, men där behövs det ej några speciella .wad filer i cstrike.
Hoppas någon vet hur man skall gå till väga med detta problem. Tack på förhand // Jonathan
Jag skulle alltså vilja veta om det finns något sett att fixa till så att klienterna ej behöver ladda ner ett par filer bara för att spela banan. T.ex. de_cpl_fire och de_cpl_strike använder ju egna wads, men där behövs det ej några speciella .wad filer i cstrike.
Hoppas någon vet hur man skall gå till väga med detta problem. Tack på förhand // Jonathan