1
expert hjälp med cs server behövs
Postat av T0ny den 25 December 2004, 16:05
23 kommentarer · 154 träffar
Då frågar jag om hjälp igen. Min cs server funkar inte som den borde göra. När man spelar 2 mot 2 så har jag som connectar via lan 2-8 ping och en kompis som connectar inom samma bredbandsnät 25-35 och dom vi möter ligger och sucktar på 70-95. Nån gång kanske dom får lite under 70 men inte ofta. Och som ni kanske förstår så blir det inte många pcw på den servern då motståndarna droppar. Här nedanför kmr fakta om servern
Cpu: 1.5 ghz amd
Minne: 512 mb
Lina: 1 mbit upload (ej adsl)
Cfg: FB.s
Övrigt: Har clock.avi på och har 512 fps nästan hela tiden(tror jag då jag inte kollat den när jag spelar. ) Har real time på hlds med, kör med gui läge,Tankar inte
Som ni kanske ser är linan inte den bästa men herregud 2 mot 2 borde den lätt klara. Så hjälp med att få den att funkar vore guld värt. Kan idla i irc ir nått åt den som hjälper mig. Kanske låna ut servern nån gång osv.
Cpu: 1.5 ghz amd
Minne: 512 mb
Lina: 1 mbit upload (ej adsl)
Cfg: FB.s
Övrigt: Har clock.avi på och har 512 fps nästan hela tiden(tror jag då jag inte kollat den när jag spelar. ) Har real time på hlds med, kör med gui läge,Tankar inte
Som ni kanske ser är linan inte den bästa men herregud 2 mot 2 borde den lätt klara. Så hjälp med att få den att funkar vore guld värt. Kan idla i irc ir nått åt den som hjälper mig. Kanske låna ut servern nån gång osv.