Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

skotten gar rakt igenom alla

Postat av DOD den 23 December 2004, 13:43
114 kommentarer · 244 träffar
Det är så att under hela tiden som jag har spelat 1.6 så har jag behövt skjuta dubbelt så mycket på mina motståndare så att dom ska dö. 90% av skotten jag skjuter gar rakt igenom motståndarna jag får vara glad om jag träffar 1 skott. Jag har tänkt att det är säkert jag som aimar daligt men såna här situationer har övertygat mig om att något är fel.

Jag står och campar bakom en låda som t, det backar in en ct bakom samma låda och ställer sig o campar med ryggen imot mig. Jag tar fram kniven och drar 3 stabs på han men alla missar fast han inte rör sig inte jag heller. Noob som han är eftersom det är public så märker han inget. Jag tar fram min ak och siktar in mig på huvet men jag missat 5 skott som går rakt igenom huvet. Jag siktar in mig i brösthöjd på han i stället och skjuter hela magget som är kvar (25 skott). Inget av dom träffar och nooben har fortfarande inte märkt något. Jag laddar om akn och drar ett till magg på han den här gången treffar 1 av de sista skotten och han vänder sig om och skjuter ner mig. Jag tänker vafan han kan inte ha mycket hp så jag speccar han och han har 88hp.

Det här är en vanlig situation för mig jag spelar bara public för jag vill att mitt cs ska funka innan jag skaffar clan. Har haft clan i 1.5 då mitt cs funkade utmärkt.

De åtgärder som jag har testat är fäljande

* installera om steam (100 gånger i veckan känns det som)
* fixat mina rates och ex_interp som dom ska vara och testat alla olika kombinationer som går (nestan alla kombinationer)
* Jag har formaterat datorn
* jag har testat att ladda hem steam från olika sidor
* testat olika drivrutiner och direct x vertioner

Nu kommer det skummaste av allt som jag inte fattar hur det går till.
Jag har testat olika cfgs. När jag testar en ny cfg som jag aldrig använt förut får jag skit bra flyt ett tag i cs jag träffar om jag siktar på mina motståndare. Men efter ett tag ca 10 min så märker man hur flytet sakta försvinner. Jag blir tvunngen att skjuta mer och mer för att döda mina motståndare. Jag testar då att ladda hem samma cfg igen (har testat olika eliters cfgs) och lägger den i min cstrike map. Men nu får jag inget flyt så jag laddar hem någon annans cfg och jag får flyt ett tag sen så funkar inte den något mer.
Det är inte bara på internet jag har det här problemet det är på lan också och mina polare som testar mitt cs säger att det är helskummt för det går inte att träffa.

Är det någon som har haft samma probelm som vet hur man ska åtgärda det ??

Om det kan vara till någon hjälp för er att veta vad jag har för dator så finns det här

geforce 5600
2.8 ghz p4
512 ram
jag har nestan alltid 100 fps förutom på aztec och när många är i bild.

Inga onödiga kommentarer så som klagomål på min stavning och annat.
Föregående tråd
Nästa tråd

114 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 114 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..