Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

CS kunniga se hit ! [Hjälp]

Postat av Fick En Muskel den 10 Maj 2009, 00:31
20 kommentarer · 192 träffar
Tjena FB =]

Nu e det såhär att jag har en hyffsat gammal dator men helt ok (3gb ram , nytt grafikkort och så) Cs har alltid funkat utmärkt på den, slutade med cs för 6månader sen och nu tänkte jag börja spela igen.. :p och nu e grafiken helt konstig , det e RIKTIGT dålig fps , grafiken e allmänt kass , och det bara laggar.. min bror har spelat på den vet jag och han har ändrat en massa skit (komando's,inställningar och sånt) Kan ej fråga han han fattar inte mkt.. (han e 9år) och kmr inte ihåg vad han ändrade...

Problemen är somsagt att det laggar.. (vilket det inte gjorde förut..) Fpsen e riktigt dålig (Den var kanske inte extremt bra förut heller men det funkade iaf att spela) , Vapnet e lefthand (JA jag vet hur man ändrar i normala fall ) men nu händer inget , Grafiken är riktigt dålig oxo.

JA jag har installerat om steam+cs men det ändrar inget..

Ber nu om hjälp om kommandon/tips/bra inställningar som kan förbättra detta ! Tack på förhand.

Skärmen är endast 1år gammal och är en Samsung 19"
Föregående tråd
Nästa tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..