1
Spelarenan, universums sämsta community?
Postat av kleven den 5 Maj 2009, 17:35
54 kommentarer · 59 träffar
När Erik ska logga in på spelarenan.se möts han av följande:
"Du har blivit avstängd i 1 år för upprepade regelbrott"
Erik har hunnit spela i 3 dagar på spelarenan, han har varit inne på en public i cirka 40 minuter. Det är allt Erik har gjort.
När vi kontaktar RIGGSON, en admin säger han "Erik har gjort ett nytt account, det får man inte göra. Man får max ha 1 account"
Erik svarar: Jag har 1 account, min storebror har 1 och han har blivit bannad. Jag har dock en egen steam_id och eget account. Varför blir jag avstängd för ingenting?
Vi väntar i 10 minuter, inget svar. 20 minuter, inget svar.
Det går en timme, men vi har fortfarande inte fått svar.
Så jag ber er alla, sluta spela på denna skithemsida. Vi får alla hoppas att www.eacarenan.se kommer upp snart! Vi ses där.
Vad tycker ni om spelarenan?
"Du har blivit avstängd i 1 år för upprepade regelbrott"
Erik har hunnit spela i 3 dagar på spelarenan, han har varit inne på en public i cirka 40 minuter. Det är allt Erik har gjort.
När vi kontaktar RIGGSON, en admin säger han "Erik har gjort ett nytt account, det får man inte göra. Man får max ha 1 account"
Erik svarar: Jag har 1 account, min storebror har 1 och han har blivit bannad. Jag har dock en egen steam_id och eget account. Varför blir jag avstängd för ingenting?
Vi väntar i 10 minuter, inget svar. 20 minuter, inget svar.
Det går en timme, men vi har fortfarande inte fått svar.
Så jag ber er alla, sluta spela på denna skithemsida. Vi får alla hoppas att www.eacarenan.se kommer upp snart! Vi ses där.
Vad tycker ni om spelarenan?
Spelarenan är hest?
105 personer har röstat