Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

CS-relaterat problem

Postat av hestpappan den 29 April 2009, 18:05
8 kommentarer · 190 träffar
sup fb? jag har ett problem som egentligen legat som ett stort hinder før mig i många år nu. Jag har under større delen av mitt liv spelat dator-, och tvspel i olika former och har alltid vart framgångsrik i dom spel jag lirat. Olyckligtvis så finns det ett enda undantag vad jag hittills har erfarit och det har varit cs. Har aldrig riktigt fått till det i cs, trots att jag har spelat ofta sedan ca 5 år tillbax.

Har till råga på allt tummat ganska mycket på sanningen och ljugit før många kompisar om att jag har spelat mycket på elit nivå i olika teams så nu ær jag tvungen att undvika laN eller fredagsgibb på io... Vad ska jag gøra? Kan verkligen inte træna upp skillzen så ska jag bekænna før mina polare att jag har hittat på allt. Dom tror bl.a. att jag har lirat i en av tysklands størsta klaner och att jag har lirat i invite tours lite øverallt..

erkænna sanningen

2 personer har röstat

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..