Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

-freq 100

Postat av janen den 23 April 2009, 19:25
12 kommentarer · 99 träffar
Tjena! Jag har försökt leta upp svaret här på fragbite men hittar inte riktigt lösningen :)
Jag blev trött på min 20" tft så jag gick ut i garaget och plockade fram min SyncMaster 959NF CRT skärm. Denna skärmen ska klara upp till 120hz, men får problem med freq i LO ändå.

Skriver jag -freq 100 i LO får jag som alla kan tänka sig, cs i en liten ruta istället, men har jag samma upplösning i windows som jag har i cs, så funkar det? Jag kan inte sitta med upplösningen 640x480 i windows som ni kan förstå :) Jag använder Powerstrip, refreshlock OCH reforce..men jag får fortfarande denna förbannade ruta om jag sitter på en någorlunda upplösning i windows.. Någon som vet hur detta kan lösas? Att behöva sitta o ändra till 640 i windows hela tiden är lite omständigt..och nu när jag tänkter på det är de nog bara -freq 120 som funkar om jag gör så.
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..