Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

cs förstört...

Postat av 1337apamig den 21 April 2009, 21:39
11 kommentarer · 92 träffar
Jag erkänner att jag själv är en "rysshoppare" och det suger verkligen nu när man stampar som en elefant.

Jag menar det går ju alltid att förbjuda rysshopp på publicservrar genom att lägga upp rysshoppblock på servern som göra att det tar stopp när man försöker rysshoppa lr så kan man varna "rysshoppare" och om det inte hjälper kicka/banna dom. (står det att rysshopp är förbjudet på serverns regler kan man kicka/banna direkt)

Inom pracc/pcwer är det bara att kicka rysshopparna och byta pw lr lämna servern om man sj inte är host (Har man inte sagt något om att rysshopp inte tillåtes innan pcwn kan man skylla sig själv.)

Fast det värsta är ändå att även smyghopp är förstört dvs då du smyger och hoppar.

Tänk dig själv: Det är pcw på nuke, T har plantat uppe och du smyger nedanför cw-stegen, det är lite ont om tid så du måste hoppa upp men då hörs ett "jordskalv" i marken hela T-laget spammar HE upp på cw ..... BOOM your dead !

Jag är en hater till denna uppdateringen. ;)

det är ju bara att kolla http://www.fragbite.com/?newsI D=15330 säger ju allt så VALVE FAIL!

Vad tycker du om den nya uppdateringen

43 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..