tja jag har ändrat min mus till 500 hz och sedan dess har den fastnad ibland asså så man nt kan göra nt sen kommer de tillbaka efter 1-2 sek. ska jag ändra tillbaka min hz på musen eller nån som vet? tack:)
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#1...det är inte bara sån musik ska du se om du lyssnar. och du verkar gilla att göra lite reklam.
men måste säga att låtarna i mixen är bättre än dom som fanns på länken du skickade.
#12 lyssnade inte på hela men det var lite dubbelkicks dom första övergångarna. Har inte lyssnat extra noga, men öva så blir du bättre. Träna på att beatmatcha till att börja med.
#32 hehe illa du :)
Tycker det var en rätt så OK mix även om jag inte riktigt gillar musiken, bra jobbat :)
Ett tips: mixa inte över så fort som du gör, hitta bra mixpunkter i låtarna och använd crossfadern/killswitcharna i ~30sek.
Skaffa ett par budget-skivspelare då, har ett par KAM direktdriva står i källaren, du kan få dom för 2500 för båda med hyffsade nålar på, 4000 med en rätt hyffsad reloop-mixer...
Annars: spara ihop till ett par 1210:or och en djm600 :)
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
men måste säga att låtarna i mixen är bättre än dom som fanns på länken du skickade.
det ska ju inte vara en mix på ca 20 minuter med ca 20 låtar. för då kommer man ju aldrig in i musiken.
så 59 minuter är inte så långt.
´
#7..hehe ok :P men tackar :)
Riktigt skön mix imo! , 9/10 !
hehe. skulle vara kul, vill alltid lära mig nya knep :)
det är bara tråkigt. vill köra allt rakt av.
Tankar atm, får lyssna senare, men låtlistan ser ju bra ut i alla fall :-)
jo det dyker nog upp en Trance mix nån gång då o då xD
min andra trance mix :P
dom andra är som sagt Hardtrance, Hardstyle ;P
#18..hehe japp :P
får göra det nångång :D
eller ja nått sånt :)
#25 ..den är gjord i Traktor DJ Studio :P
haha
skön mix ;)
Vinyl, cd, eller ngt crappy prog på burken
HAHA
har inte råd att skaffa riktig utrustning :(
Tycker det var en rätt så OK mix även om jag inte riktigt gillar musiken, bra jobbat :)
Ett tips: mixa inte över så fort som du gör, hitta bra mixpunkter i låtarna och använd crossfadern/killswitcharna i ~30sek.
Skaffa ett par budget-skivspelare då, har ett par KAM direktdriva står i källaren, du kan få dom för 2500 för båda med hyffsade nålar på, 4000 med en rätt hyffsad reloop-mixer...
Annars: spara ihop till ett par 1210:or och en djm600 :)
måste sommarjobba tror jag xD
men orkar inte fixa nått :P
haha
men tackar :)